Mortal Kombat Türkiye
Daha kaliteli hizmet için üye olunuz!

Mortal Kombat Türkiye

Mortal Kombat:Scorpion, Sub-Zero, Smoke, Mortal Kombat vs DC Universe, Joker, Batman, Baraka, Armageddon, Mortal Kombat Resimleri
 
AnasayfaKapıTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Mortal Kombat Türkiye.................''Yeni Sitemiz Hayırlı Olsun''...

Paylaş | 
 

 Admin Delirtme Yöntemleri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Scorpion
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
avatar

Mesaj Sayısı : 191
Rep Gücü : 447
Rep Puanı : 125
Kayıt tarihi : 22/05/09

MesajKonu: Admin Delirtme Yöntemleri   Salı Mayıs 26, 2009 3:57 pm

Forum yoneticisi: Arkadaşım bu konu daha önce verilmisti. Forumu aramadan niye konu açıyorsun.
üye: arama emrim yoktu arayamadim ehuehueheu
Forum yoneticisi: Banned !


üye: Hocam açtığım konuyu kilitlemişsin ya
Forum yoneticisi: ee
üye: Bizim bir arkadaş içerde kalmış , üstüne kilitlemişsin konuyu, bi aç da cıkıversin ehuehuehu
Forum yoneticisi: Banned !


üye: Haci oyun isteklerimizi burada mı yapıyoruz.
Forum yoneticisi: evet
üye: O zaman sıradaki oyunu sevip de kavusamayanlara gitsin ehuehuehu
Forum yoneticisi: Banned !


Forum yoneticisi: Arkadaşım konuyla alakasız başlıklar açmayın demedik mi!
üye: Biz forumla alakasız yöneticilere karışıyok mu!!! ehueheuehu
Forum yoneticisi: Banned !


üye: Bir zamanlar hor görüp de banladığın , ama gururlu bir üye vardı ya
Forum yoneticisi: ee ?
üye: Yok yani abi banı artik kaldır da foruma girelim diyecektim .


üye: Abi sen bana demiştin ya, su foruma biraz hareket getir diye
Forum Yöneticisi: Evet...
üye: Bak hareketli avatar koydum, nasıl olmuş kıpır kıpır di mi puhaha
Forum Yöneticisi: Uğrama bi daha buralara


üye: Afedersiniz bu admin ne oluyor acaba?
Forum Yöneticisi: Administrator ünkısaltması
üye: Soyadministrator ün olayım senin anam puhaha nasıl espri?
Forum Yöneticisi: ....
üye: Bi dakika ya, sistemden niye çıkarıldım ben şimdi ya?!



user: Abi forum yoneticisi forumda ne yapar?
Forum yoneticisi: Yanlis yere acilmis konulari tasir, kurallara aykiri mesajlari siler vs..
User: Getir gotur isleri yani, hani ofislerde calisan ofisboylar gibi , baska bir deyisle forumboy da diyebilir miyiz?
Forum yoneticisi: Banned !


Forum yoneticisi: Arkadasim bu konu daha once açılmıştı !
User: Konu çok fazla rağbet görünce bi tane de biz açalım dedik ehuehuehu
Forum yoneticisi: Banned!


User: Haci ben avatar olarak babamin resmini koysam olur mu?
Forum yoneticisi: Bana ne kardesim ya , istersen git dedenin resmini
koy! Hatta gel benim yerime sen yonetici ol, ben intihar etmeye
gidiyom!

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://mortalkombat.yetkin-forum.com
raiden
Mortal Kombat Üyesi
Mortal Kombat Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 11
Rep Gücü : 13
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 04/06/09
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Admin Delirtme Yöntemleri   Cuma Haz. 05, 2009 9:46 am

hehehe cok komik tşkler.Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sub-Zero
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
avatar

Mesaj Sayısı : 194
Rep Gücü : 359
Rep Puanı : 121
Kayıt tarihi : 24/05/09
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Admin Delirtme Yöntemleri   Cuma Haz. 05, 2009 3:15 pm

öldüm gülmekten saol Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Scorpion
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
avatar

Mesaj Sayısı : 191
Rep Gücü : 447
Rep Puanı : 125
Kayıt tarihi : 22/05/09

MesajKonu: Geri: Admin Delirtme Yöntemleri   Cuma Haz. 05, 2009 4:10 pm

birşey değil

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://mortalkombat.yetkin-forum.com
 
Admin Delirtme Yöntemleri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» sitemin admin şifresini unuttum
» Forumumda Yeni Konu VE Cevap Yaz Yazıları Çıkmıyor Yardımmm! Admin Help Me?
» Admin Rengini Kırmızı Yapmak
» admin giriş sifremi unuttum
» Arkadaşlar siteye nasıl kullanıcının admin olduğunu gösterebilirm

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Mortal Kombat Türkiye :: Forum Genel Bölümü :: Genel Sohbet :: Geyik Matrak-
Buraya geçin: